Na tender za nabavku sistema za elektronsku naplatu karata u JGSP "Novi Sad" javile su se četiri kompanije, a najnižu cenu poslala je firma "Apex solution technology", čiji sistem je izazvao kontroverze u Beogradu.
Da li se neko od DSS i SNS botova seca osamdesetih u Novom Sadu i stanja GRASa tada
Od 1981-1991 u svakom autobusu radio stanica za vezu sa dispecerom,u svakom autobusu automati za ponistavanje karata ,kuckalica od 12 voznji,na prednjim i zadnjim vratima,Kuckalice se kupuju na svakom kiosku.Mesecne karte sa slikom za sve djake,studente,radnike.Procenat kupljenih karata kod vozaca 6-8%. Rukovodstvo i strucnjaci se stipendiraju,svi vozaci imaju kozne mantile,zimska i letnja odela itd.A Autobusi.Prvi Autobusi na balkanu sa automatskim menjacima. Vozni park kvalitetniji nego u vecini vodecih zemalja EU. Svo vreme sankcija GRAS radi i tada pocinju sa demokratskim promenama da stizu partiski strucnjaci i gde smo sada.Ove autobuse IVEKO ,nabavljene pre dve godine je odbila Tirana
Odgovor na Bojan- "Beograd znaci opet"-
Ne znam kakav mozak je u pitanju koji moze da nakaci link u kome se kaze da grad Beograd otkupljuje udeo Bus Plusa u GSP Beograd (kako bi sprecio dalje urusavanje gradskog prevoza), da bi zakljucio da ce "Beograd posedovati Novi Sad jos vise". Da li taj doticni shvata sta znaci to sto pise u tom clanku ili su mu autonomasko-politikantske ideje prece od zdravog razuma? Jos vise je zabrinjavajuce to sto ljudi, verovatno ni ne citaju sta pise u tom clanku, vec automatski lupaju pluseve za ortodoksnu laz. Pozdrav!
Kod mnogih komentara se lepo vidi da se gradjani brinu o sredstvima koja se izdvajaju iz zajednicke kase i koja bi se, u slucaju da se nenamenski usmere, mogla da se upotrebe za neki boljitak u gradu.
potpuno se slazem sa tom teorijom i to bi trebalo da bude praksa.
Pitanje je kome sluze ovi komentari koje mi unosiumo.
Deo komentara unose interesne grupe a deo komentara ko zna ko iz kojih razloga.
Verujem da ima i stvarno dobronamernih komentara.
POKUSACU DA I JA DAM SVOJ KOMENTAR..
Vrlo se lako da napraviti analiza opreme koju nude ponudjaci samo kad bi dobili karakteristike opreme koja se nudi kao i referens listu.
Brzo se moze proveriti da li ta oprema uopste valja i da li se isplati.
Recimo na sajtu IMP - Instituta Mihajlo Pupin ne postoji ponuda opreme za Elektronsku naplatu karata u gradskom prevozu.
Znaci oni taj proizvod nemaju.
Za ostale nisam gledao detaljno ali verujem da se i kod njih ne moze sve videti.
Posebno, skrivene mane opreme.
Naravno da niko nece prijaviti mane na svojoj opremi.
Sto vise skrivenih mana vise mogucnosti za placene intervencije.
Formula uspeha je u tenderu.
Ne bi trebalo davati takvu vrstu tendera.
Posto je onaj koji raspisuje tender u prednosti imam jedan predlog.
Evo teksta tendera.
Mi (javno pr za prevoz gradjanki i gradjana kao i gostiju naseg grada) raspisujemo oglas da zelimo da nekoj firmi damo slobodu da svoju kvalitetnu opremu ugradi u nase autobuse te da od kvalitetno ostvarenih prodaja itd (ovde navesti uslove) dobija par procenata (ne vise od 2%) od ostvarene realizacije.
Sve probleme koji nastaju u toku eksploatacije treba staviti na teret dobavljaca-proizvodjaca opreme jer je on taj koji ostvaruje interes kod nas koji smo monopolisti na trzistu te imamo zagarantovan prihod od prevoza.
Sta ce u Novom Sadu taj sistem, kad 99% vec kupuju kartu? Nek izadju sa informacijom koliko u % ima onih koje uhvate bez karte i koliki je zbog toga gubitak GSP-a i koja je isplativost ovakve naplate! Ne isplati im se ni da placaju kontrolore. Na kraju to neko mora da plati, a posto je GSP u vlasnistvu gradjana Novog Sada, platice ili gradjani ili korisnici, a nemaju nista od toga. Obavezno treba GPS, tacan red voznje, obavestavanje sledece stanice...a doziveo sam u SAD-u da to sve moze (jos integrisano sa Google Map-ama), a da se naplata vrsi tako sto ubacis gvozdeni $ ili dva u neku providnu kutiju. Nema kusura - ko nije pripremio sitno, ne moze da se vozi! Jos i bicikli mozes da nakacis na bus (to bi ovde bilo lepo za prigradske buseve). Ovde niko ne zna sta ce sa parama, tako da se troskarimo za skupe sisteme koji nicemu ne doprinose, samo da bi prislonili tu famoznu karticu. Zabava za budale i razmazene.
Sem ovih tabli sa cirilicom nema nista novo.Busevi ko hladnjace,leti ko u paklu.Red voznje konkretno za Kac,Budisavu i Kovilj godinama isti i guzva uvek a polasci nekad i preko sat,dva cekanja.Sram vas bilo koliko imate inzenjera mogao bi u svaki bus po jedan da bude kao stjuardesa....
Bus plus sistem ima dosta manjkavosti i to nije sporno. Ali razlog nezadovoljastva ljudi nije u tome, kao što to na oko izgleda. Realnost je da ljudima smeta što više neće moći toliko da se šveraju za dž, eto to je.
U novosadskom SUP-u su uveli digitalno svemirsku tehnologiju sa touch ekranom za izdavanje brojeva da se ne bi pravile guzve.Odem ja u Nemacku i tamo sam trebao nesto u njihovom SUP-u da obavim i vidim takodje se vade ti brojevi ali vidi tehnologije-najobicniji kotur sa trakom papira koji sam otcepis.Taj sistem se nikad nece pokvariti dok nas uglavnom neradi i dalje se ceka u redu ali mi srbende smo ispred jedne nemacke a to sto nemamo strucnjake da poprave masinu nema veze.Tako smo prosli i sa kamerama u saobracaju gde 90% ne radi ali je to narod platio i to debelo.Ocekujete li da ce i ovaj sistem bas tako dugo raditi? Ja verujem da hoce ali samo ako Apex bude izbran jer oni dobijaju procenat a pitanje je zasto? Mi smo toliko glupi da nesto platimo a onda da taj neko uzima procenat iako dinara nije ulozio u autobus,plate vozaca,odrzavanje i sve ostalo propratno? Sramota me drzave i ljudi na vlasti a zao mi glupog naroda koji i dalje cuti iako svakim danom sve vise oseca oseca torturu i nepravdu gde su lopovi sve zasticeniji i ne mozes im nista.
Da li se vi uopšte vozite gradskim prevozom? Da li vidite da postojeći sistem naplate izuzetno usporava prevoz? Veći deo vremena na stajalištima se izgubi zbog kupovine karata, a vozač često vraća kusur i dok vozi, što je izuzetno nebezbedno. A pored svega, karte za jednu vožnju izgledaju sramotno. Zato mislim da će ovaj elektronski sistem naplate biti nešto pozitivno, naročito ako će pružati informacije o dolasku vozila i sl.
Nemojte misliti da branim JGSP. Izuzetno sam kritičan prema kvalitetu njihove usluge (pre svega zbog komfora, broja polazaka i loše mreže linija), ali mislim da ne treba sve da kritikujemo po automatizmu.
I još nešto, očigledno niste ni čitali tekst - još NIJE izabrana nijedna ponuda. Ne mora da znači da će pobediti „Apeks“ (tj. „Bus plus“) jer se ne ocenjuju samo ponuđena cena i rok isporuke. Mislim da bi bilo dobro da pobedi Institut „Miihajlo Pupin“ jer bi to bio domaći proizvod.
Koliki je Novi Sad, kad se uzmu u obzir sve gradske takse koje plaćaju građani, dotacije i subvencije grada, prevoz bi treao da bude besplatan, bar za sve one koje nespadaju u kategoriju zaposlenih. Ima takvih primera u Evropi mnogo. BusPlus će opet platiti građani, jer GSP je Gradsko preduzece! Sve je to od naših para!
E ljudi, vi nemate pojma o cemu se ovde zapravo radi,stoji da je Milan Balac napravio novi ulaz, ugradio 2000 kvadratnih metara plocica, napravio nove kapije, zaposlio 300 svojih ljudi od kojih uzima kako bi finansirao stranku, i zarad cega? Pa svi znaju. Posten covek, nema sta! I sve to iz dzepa GRADJANA :(
Nije kupio AUTOBUSE, NEMA DELOVA,JGSP je danas u jako teskoj poziciji, auto skola stoji, o agenciji da ne pricamo.....
Zanimljivo Nemačka nema Bus plus, ali autobusi, metro i tramvaji dolaze u minut, nema gužvi većina sedi i čita novine ili knjige na putu do posla ili škole. Karte se kupuju na automatima na stajalištima i još uvek kod šofera. Imaju niz pogodnosti dnevne, više dnevne karte za tri stanice, za više presedanja itd. Za turiste uz kupovinu neke od visednevnih karata nude besplatne ulaze u muzeje, galerije i slično.
Posle 19 časova kao imate dnevnu kartu može dvoje da se vozi.
Kod nas zapeli za ovaj Bus plus, a autobusi u katastrofalnom stanju, vozni red nikakav, bahati vozači koji puštaju narodnjake na improvizovanom radiju. Najsimpatičnije su im one njihove torbice u kojim nose valjda putni nalog i karte koje prodaju, bude tu i nekad neka šerpica sa pasuljem i po koja feferonka. Obratite pažnju na ona njihova odela plava kako samo izlizano deluju. Mislim gospodo iz GSP da vama štošta drugog treba u firmi, a ne BUSplus.
Bas lepo da stize ovaj moderan sistem i u Novi Sad. Mnogo ce svima olaksati zivot ovaj sistem jer vise necemo morati da cekamo na stanicama i nemamo pretstavu da li ce bus stici za 5, 15 ili 55 minuta... druga stvar je konacno ce vozaci biti samo vozaci, a ne kontrolori, kondukteri tj. all in one man! To smanjuje bezbednost a i usporava saobracaj. U svakom slucaju mislim da ce ljudi biti zadovoljniji jer ovaj sistem zaista podize kvalitet zivota na jedan visi nivo. E sad, da li ce neko nesto zaraditi na kvarnjaka i tako to, politika i te gluposti iskreno ne znam ali ono sto znam je da je BusPlus super fora i bice narod zadovoljan. Kad vec dajemo tolike pare za prevoz, neka bas imamo kvalitetnu uslugu.
"Narod" se oko ovoga ne pita i nikog ne zanima mishljenje "javnosti"...bice onako kako oni sa "vrha" odluce. U Srbiji nema poente ni pretvarati se da narod moze nesto da promeni.
Kad prodje tender ne valja , ako ne prodje opet ne valja.
Da li je neko od gospode koja ostavlja kometnare i pljuje po svemu i svacemu dolazio u direkciju JGSP-a ?
Za godinu dana sve je promenjeno na bolje, od samog ulaza ,preko radionice uredjenog kruga preduzeca i sve to a da osnovna delatnost ne bude zapostavljena,bar gradjani nisu osteceni sto se tice usluge.
Posto je grad prepolovio subvencije javnim preduzecima GSP ima dobru bazu da iz prosirenih delatnosti , auto-skole i turisticke agencije nadomesti finansijska sredstva. Uz kupovinu odredjenog broja autobusa i uvodjenjem el.naplate karata u toku 2014 godine prduzece ce nastaviti sa uspesnim poslovanjem.
Koji god sistem sistem da uvedu verujem da ce biti bolji nego sadasnji.
Udjem u autobus za Beocin.. Vozac dok vozi i prelazi most, vraca mi kusur. To je bas bezbedno?! Lakse je i vozacima da nemaju tu obavezu. Nekoliko puta mi se i desilo da kontrola zagleda u kartu, .ebiga, prazan papiric, nista se ne vidi. Lakse mi je da udjem na srednja, prislonim karticu i cao.
110 000 je i mesecnih kupljenih, i penzionerskih povlascenih, znaci ukupno
ostalih 250 000 koji se voze bez pokaznih, kontam da samo 20% kupuje karte, sto pokazuje koliko je karta preskupa, jer se 2/3 ljudi svercuje, a opet gsp posluje u kakvom-takvom plusu
Moram da pohvalim anonimusa koji je sa toliko malo reči u svojoj praznoj priči naveo toliko gluposti. Evo, pođimo redom:
1) " ...ne poznajes materiju tj ako se nisi vozio skoro po BEogradu prevozom" Možda ja ne poznajem materiju , ali umem da koristim logiku, pa ću te pitati šta ako ti kažem da se često vozim u BG prevozu ? Znači , po tebi, poznajem materiju. Pošto je to tako JA, znači, poznajem materiju, a ti lupetaš ! Kakogod, i moja logika i tvoja " logika" govore da si napisao glupost.
2) "...u BG se za 74din vozis od Batajnice do Kaludjerice koja je na 35km!! Sto predstavlja razdaljinu od NS do Suseka koju nase savrseno JGSP naplacuje koliko ?? pa evo 200din " Prepisano saopštenje nosilaca posla "Bus plus" kada su ih pitali zašto je cena karte 74 dinara ! Saopštenje koje običnom i normalnom čoveku vređa inteligenciju, a prihvatljivo je za one koji istu nemaju. Zašto je to tako ? Ponovo ćemo upotrebiti logiku koja kaže: Bg je po broju stanovnika 6 do 7 puta veći grad od NS, pa je i broj prevezenih putnika na bilo kojoj liniji unutar gradskog jezgra u BG višestruko veći od od prevezenih putnika u NS, BG gradske linije su višestruko duže od svake najduže NS gradske linije i mnogo je veći broj stajališnih mesta, pa je tako i potpuno nesuvislo da je cena karte u Bg 74 , a ne kao u NS 55 dinara.
3) Pomešao si gradski i prigradski prevoz !!!!
4) Pošto kažeš da nisi slep kod očiju, kaži mi kad si me ti video, kad upoznao, na osnovu čega je očigledno da sam zaposlen u preduzeću koje nisi imenovao ? Ako misliš da sam u GSP, potpuno si promašio.
Ubuduće, prvo malo promisli, pa onda zaključak pretoči u rečenice.
Dragi moji sugrađani! Stvarno bez imalo argumenata odmah napadate ovakav sistem naplate gradskog prevoza. Vi biste, kanda, da ostanemo na ovim glupim papirnatim kartama! Ovakav sistem naplate gradskog prevoza je odličan i tako je u svim razvijenim zemljama (naši Subotičani imaju ovaj sistem još pre Beograđana).
Veliki problem je što će "Apex" sigurno tražiti deo prihoda od naplate karata.Šta to praktično znači, evo na primeru Beograda: neko je toj firmi omogućio debeli procenat od naplate karata (evo samo jednog konkretnog podatka: za maj 2013. od ukupne naplate u javnom prevozu, firmi "Apex" pripalo je 37,45%). Znači, radi se o otvorenoj pljački Beograđana. Ali njih niko nije pitao.
Bude li u Novom Sadu ista ova firma uvodila sistem, čisto sumnjam da neće naći adekvatne osobe sa kojima će lako naći zajednički jezik, tj. kako da se ogroman novac preliva u njihove džepove. Naravno, uz adekvatnu nagradu baš onima koji su dozvolili ovakvo otimanje novca!
I na kraju, ne znam da li znate, "Apex" zapravo nema ništa svoje, oni su sistem kupili od "Novatronic"-a. Našeg, novosadskog. Da li biste voleli da posao koji se tiče svakog Novosađanina, dobije baš neka naša firma?!
Do sada je GSP u NS bilo u gubicima zbog cene Taxi-usluga i "Linijskih Taksista". Niko ništa nije učinio da ih spašava. G.Pavličić ih je samo ukopavao. Sada ako dođe BUS PLUS, GOTOVI SU.
@LUKA molim te se nemoj praviti pametan ako ne poznajes materiju tj ako se nisi vozio skoro po BEogradu prevozom. Ti u NS za 55 din mozes da se vozis najdalje od bulevara do Kamenice koja je na 6 km ili od naselja do centra a u BG se za 74din vozis od Batajnice do Kaludjerice koja je na 35km!! Sto predstavlja razdaljinu od NS do Suseka koju nase savrseno JGSP naplacuje koliko ?? pa evo 200din
TO sto si ti ocigledno zaposlen u preduzecu to ne menja stvar da nam solis pamet jer nismo slepi kod ociju!
Maja - napredak
JOX NS - "Profesionalno" novinarstvo
Marko - sistem
Setite se samo dve godine unazad ste pisali protiv Đilasa i ovog sistema? A sad ga hvalite? Šta vam je to obećano za ove hvalospeve? Mislite da će biti ispunjena obećanja?
Mislim da bi ovo bio napredak u odnosu na prethodni sistem. Svracam cesto u Beograd i cini mi se da ovaj sistem lepo funkcionise, ocitava sledeće stanice, imas mogucnost provere za koliko ti stiže autobus sto ranije nije bio slucaj
Hm.Kakav tekst.Kakogod okreneš ne valja.Ako tender dobije prvorangirani to je onda neka mućka iliti nešto slično beogradskom busplusu.Ako slučajno prodje drugoplasirani onda je i to neki "mig" odnosno opet sigurno nešto kvarno i namešteno.....
A i naslov je skroz "profesionalan".Namerno se vrši poređenje sa beogradskim busplusom kako bi "zamirisalo" na neki lopovluk...
Tekst koji prosto odiše objektivnošću i profesionalnošću.
Oni koji se žale na bus plus su oni koji ništa u životu ne plaćaju i ceo život se izvlače. Jasno je da je sistem zaživeo i mnogo je bolji nego kako je bilo ranije.
Shvatate li vi da smo Đilasa oterali samo zato da se dokopamo BusPlus-a? A ne kao što ste naivni verovali da mi hoćemo da vratimo naplatu karata GSB-u, tj. narodu ...? Šta treba da vam uradimo da biste provalili populizam i demagogiju?
E, samo sam čekao ovaj "genijalan" potez prepametnog "menadžmenta" GSP !!!
Taj sistem nije ništa drugo do legalizovana pljačka Novog Sada, novosadjana i JP GSP !!
Pare od karti će na lagan način oteći u privatne džepovo kojekakvih hohštaplera , a ni za procenat neće unaprediti uslugu prevoza !
Svi koji su koristili usluge "Bus plus" sistema u Beogradu znaju o čemu pišem. Za one koji ne znaju, cena karte u Beogradu nije kao u Novom Sadu 55 dinara, već 74 dinara! Zašto je tolika razlika ? Da li Beograd nabavlja negde skuplje gorivo nego Novi Sad ?!? NE !! Razlika postoji da se isplate provizije rukovodstvu koje je sistem odobrilo, naplate autorska prava sa softver, elegantno plaćaju kojekakvi "intelektualni" troškovi i debelo profitira nosilac posla !!! A kvalitet usluge ? Provozajte se, ako imate priliku, autobusima beograskog GSP, sve će vam biti jasno ! Beogradski GSP se ne seća kad je svojim parama nešto od vozila kupio, već uvek čeka milostinju od grada. Tako će biti i u Novom Sadu !!
Kada sam bio preko video sam zanimljiv sistem naplate karata u gradskom autobusu. Skines aplikaciju na svoj android, kada udjes u bus prevuces telefon preko citaca i odbije ti se novac za kartu sa kredita ako imas pripejd karticu ili ti kuci stigne racun ako imas postpejd karticu. Postoji i mogucnost da na taj nacin izvadis i mesecnu kartu. To sa telefonima sam primetio i kada na trafici kupuju novine, cigare, zvake i ostalu sitnu robu. Niko ne nosi metalni novac po dzepovima ili papirni u sitnim apoenima jer placanje vrse iskljucivo preko mobilnih. Malo je zeznuto kada dodjes sa strane kao ja sto sam dosao pa ti treba vremena da skontas kako sve funkcionise. Problem je i ako si turista a nemas karticu mobilne telefonije drzave u kojoj si. Onda ne mozes da koristis nista od ovih usluga. Bukvalno ne mozes da udjes u autobus jer vozac ne prodaje karte pa samim tim nema ni novca kod sebe. To vec ne znam kako su resili, ali verovatno jesu na neki nacin. Ja sam tamo kupio pripejd karticu pa sam se nekako izvukao i snasao. E da, jedna karta im vazi dva sata i sa tom kartom mozes dva sata da korist kompletan gradski saobraj, da iz autobusa predjes u tramvaj i obratno, da samo nesto malo doplatis ako iz autobusa prelazis na liniju koju pokriva metro. Dovoljno je da mobilni prevuces preko citaca a citac vec prepozna kada si izvadio prvu kartu i koliko ti jos vremena vazi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
BusPlus ipak stiže u Novi Sad
Novi Sad
•29.01.2014.
•10:16 > 10:49
Komentari 52
Od 1981-1991 u svakom autobusu radio stanica za vezu sa dispecerom,u svakom autobusu automati za ponistavanje karata ,kuckalica od 12 voznji,na prednjim i zadnjim vratima,Kuckalice se kupuju na svakom kiosku.Mesecne karte sa slikom za sve djake,studente,radnike.Procenat kupljenih karata kod vozaca 6-8%. Rukovodstvo i strucnjaci se stipendiraju,svi vozaci imaju kozne mantile,zimska i letnja odela itd.A Autobusi.Prvi Autobusi na balkanu sa automatskim menjacima. Vozni park kvalitetniji nego u vecini vodecih zemalja EU. Svo vreme sankcija GRAS radi i tada pocinju sa demokratskim promenama da stizu partiski strucnjaci i gde smo sada.Ove autobuse IVEKO ,nabavljene pre dve godine je odbila Tirana
Ne znam kakav mozak je u pitanju koji moze da nakaci link u kome se kaze da grad Beograd otkupljuje udeo Bus Plusa u GSP Beograd (kako bi sprecio dalje urusavanje gradskog prevoza), da bi zakljucio da ce "Beograd posedovati Novi Sad jos vise". Da li taj doticni shvata sta znaci to sto pise u tom clanku ili su mu autonomasko-politikantske ideje prece od zdravog razuma? Jos vise je zabrinjavajuce to sto ljudi, verovatno ni ne citaju sta pise u tom clanku, vec automatski lupaju pluseve za ortodoksnu laz. Pozdrav!
Realicijus
potpuno se slazem sa tom teorijom i to bi trebalo da bude praksa.
Pitanje je kome sluze ovi komentari koje mi unosiumo.
Deo komentara unose interesne grupe a deo komentara ko zna ko iz kojih razloga.
Verujem da ima i stvarno dobronamernih komentara.
POKUSACU DA I JA DAM SVOJ KOMENTAR..
Vrlo se lako da napraviti analiza opreme koju nude ponudjaci samo kad bi dobili karakteristike opreme koja se nudi kao i referens listu.
Brzo se moze proveriti da li ta oprema uopste valja i da li se isplati.
Recimo na sajtu IMP - Instituta Mihajlo Pupin ne postoji ponuda opreme za Elektronsku naplatu karata u gradskom prevozu.
Znaci oni taj proizvod nemaju.
Za ostale nisam gledao detaljno ali verujem da se i kod njih ne moze sve videti.
Posebno, skrivene mane opreme.
Naravno da niko nece prijaviti mane na svojoj opremi.
Sto vise skrivenih mana vise mogucnosti za placene intervencije.
Formula uspeha je u tenderu.
Ne bi trebalo davati takvu vrstu tendera.
Posto je onaj koji raspisuje tender u prednosti imam jedan predlog.
Evo teksta tendera.
Mi (javno pr za prevoz gradjanki i gradjana kao i gostiju naseg grada) raspisujemo oglas da zelimo da nekoj firmi damo slobodu da svoju kvalitetnu opremu ugradi u nase autobuse te da od kvalitetno ostvarenih prodaja itd (ovde navesti uslove) dobija par procenata (ne vise od 2%) od ostvarene realizacije.
Sve probleme koji nastaju u toku eksploatacije treba staviti na teret dobavljaca-proizvodjaca opreme jer je on taj koji ostvaruje interes kod nas koji smo monopolisti na trzistu te imamo zagarantovan prihod od prevoza.
ovo je jedan od modela koji bi sigurno pio vodu.
Poirbajte
Poz
okv-port
Mile
VladaNS
Dule
Nikola
Nemojte misliti da branim JGSP. Izuzetno sam kritičan prema kvalitetu njihove usluge (pre svega zbog komfora, broja polazaka i loše mreže linija), ali mislim da ne treba sve da kritikujemo po automatizmu.
I još nešto, očigledno niste ni čitali tekst - još NIJE izabrana nijedna ponuda. Ne mora da znači da će pobediti „Apeks“ (tj. „Bus plus“) jer se ne ocenjuju samo ponuđena cena i rok isporuke. Mislim da bi bilo dobro da pobedi Institut „Miihajlo Pupin“ jer bi to bio domaći proizvod.
Naivni
Nije kupio AUTOBUSE, NEMA DELOVA,JGSP je danas u jako teskoj poziciji, auto skola stoji, o agenciji da ne pricamo.....
Od koga je kupio pločice?
lale
Posle 19 časova kao imate dnevnu kartu može dvoje da se vozi.
Kod nas zapeli za ovaj Bus plus, a autobusi u katastrofalnom stanju, vozni red nikakav, bahati vozači koji puštaju narodnjake na improvizovanom radiju. Najsimpatičnije su im one njihove torbice u kojim nose valjda putni nalog i karte koje prodaju, bude tu i nekad neka šerpica sa pasuljem i po koja feferonka. Obratite pažnju na ona njihova odela plava kako samo izlizano deluju. Mislim gospodo iz GSP da vama štošta drugog treba u firmi, a ne BUSplus.
Beonovosadjanka
Rođak PoNS
Da li je neko od gospode koja ostavlja kometnare i pljuje po svemu i svacemu dolazio u direkciju JGSP-a ?
Za godinu dana sve je promenjeno na bolje, od samog ulaza ,preko radionice uredjenog kruga preduzeca i sve to a da osnovna delatnost ne bude zapostavljena,bar gradjani nisu osteceni sto se tice usluge.
Posto je grad prepolovio subvencije javnim preduzecima GSP ima dobru bazu da iz prosirenih delatnosti , auto-skole i turisticke agencije nadomesti finansijska sredstva. Uz kupovinu odredjenog broja autobusa i uvodjenjem el.naplate karata u toku 2014 godine prduzece ce nastaviti sa uspesnim poslovanjem.
Maksa
Udjem u autobus za Beocin.. Vozac dok vozi i prelazi most, vraca mi kusur. To je bas bezbedno?! Lakse je i vozacima da nemaju tu obavezu. Nekoliko puta mi se i desilo da kontrola zagleda u kartu, .ebiga, prazan papiric, nista se ne vidi. Lakse mi je da udjem na srednja, prislonim karticu i cao.
Lala....
ostalih 250 000 koji se voze bez pokaznih, kontam da samo 20% kupuje karte, sto pokazuje koliko je karta preskupa, jer se 2/3 ljudi svercuje, a opet gsp posluje u kakvom-takvom plusu
1) " ...ne poznajes materiju tj ako se nisi vozio skoro po BEogradu prevozom" Možda ja ne poznajem materiju , ali umem da koristim logiku, pa ću te pitati šta ako ti kažem da se često vozim u BG prevozu ? Znači , po tebi, poznajem materiju. Pošto je to tako JA, znači, poznajem materiju, a ti lupetaš ! Kakogod, i moja logika i tvoja " logika" govore da si napisao glupost.
2) "...u BG se za 74din vozis od Batajnice do Kaludjerice koja je na 35km!! Sto predstavlja razdaljinu od NS do Suseka koju nase savrseno JGSP naplacuje koliko ?? pa evo 200din " Prepisano saopštenje nosilaca posla "Bus plus" kada su ih pitali zašto je cena karte 74 dinara ! Saopštenje koje običnom i normalnom čoveku vređa inteligenciju, a prihvatljivo je za one koji istu nemaju. Zašto je to tako ? Ponovo ćemo upotrebiti logiku koja kaže: Bg je po broju stanovnika 6 do 7 puta veći grad od NS, pa je i broj prevezenih putnika na bilo kojoj liniji unutar gradskog jezgra u BG višestruko veći od od prevezenih putnika u NS, BG gradske linije su višestruko duže od svake najduže NS gradske linije i mnogo je veći broj stajališnih mesta, pa je tako i potpuno nesuvislo da je cena karte u Bg 74 , a ne kao u NS 55 dinara.
3) Pomešao si gradski i prigradski prevoz !!!!
4) Pošto kažeš da nisi slep kod očiju, kaži mi kad si me ti video, kad upoznao, na osnovu čega je očigledno da sam zaposlen u preduzeću koje nisi imenovao ? Ako misliš da sam u GSP, potpuno si promašio.
Ubuduće, prvo malo promisli, pa onda zaključak pretoči u rečenice.
realno
MonteDushano
Limanka
Veliki problem je što će "Apex" sigurno tražiti deo prihoda od naplate karata.Šta to praktično znači, evo na primeru Beograda: neko je toj firmi omogućio debeli procenat od naplate karata (evo samo jednog konkretnog podatka: za maj 2013. od ukupne naplate u javnom prevozu, firmi "Apex" pripalo je 37,45%). Znači, radi se o otvorenoj pljački Beograđana. Ali njih niko nije pitao.
Bude li u Novom Sadu ista ova firma uvodila sistem, čisto sumnjam da neće naći adekvatne osobe sa kojima će lako naći zajednički jezik, tj. kako da se ogroman novac preliva u njihove džepove. Naravno, uz adekvatnu nagradu baš onima koji su dozvolili ovakvo otimanje novca!
I na kraju, ne znam da li znate, "Apex" zapravo nema ništa svoje, oni su sistem kupili od "Novatronic"-a. Našeg, novosadskog. Da li biste voleli da posao koji se tiče svakog Novosađanina, dobije baš neka naša firma?!
Tiki
body
100%Taksista
Bokacns
TO sto si ti ocigledno zaposlen u preduzecu to ne menja stvar da nam solis pamet jer nismo slepi kod ociju!
Bojan
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:475662-Beograd-otkupljuje-vecinski-udeo-Busplusa
JOX NS - "Profesionalno" novinarstvo
Marko - sistem
Setite se samo dve godine unazad ste pisali protiv Đilasa i ovog sistema? A sad ga hvalite? Šta vam je to obećano za ove hvalospeve? Mislite da će biti ispunjena obećanja?
Jovana
Maja
JOX NS
A i naslov je skroz "profesionalan".Namerno se vrši poređenje sa beogradskim busplusom kako bi "zamirisalo" na neki lopovluk...
Tekst koji prosto odiše objektivnošću i profesionalnošću.
Marko
LUKA
Taj sistem nije ništa drugo do legalizovana pljačka Novog Sada, novosadjana i JP GSP !!
Pare od karti će na lagan način oteći u privatne džepovo kojekakvih hohštaplera , a ni za procenat neće unaprediti uslugu prevoza !
Svi koji su koristili usluge "Bus plus" sistema u Beogradu znaju o čemu pišem. Za one koji ne znaju, cena karte u Beogradu nije kao u Novom Sadu 55 dinara, već 74 dinara! Zašto je tolika razlika ? Da li Beograd nabavlja negde skuplje gorivo nego Novi Sad ?!? NE !! Razlika postoji da se isplate provizije rukovodstvu koje je sistem odobrilo, naplate autorska prava sa softver, elegantno plaćaju kojekakvi "intelektualni" troškovi i debelo profitira nosilac posla !!! A kvalitet usluge ? Provozajte se, ako imate priliku, autobusima beograskog GSP, sve će vam biti jasno ! Beogradski GSP se ne seća kad je svojim parama nešto od vozila kupio, već uvek čeka milostinju od grada. Tako će biti i u Novom Sadu !!
Toma
Setite se samo onih u beogradu što su pljuvali po celom sistemu argumentom "što ja da platim" i "neću da platim".
Svaki sistem je bolji od ovih izanđalih papirića na kojima se ništa i ne vidi.
-
Pera
Građanin
LimanacNS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H